Victoria Hedelin

Djur- & naturfotograf

Dag 13 – Något du älskar

Kategori: Vardag

Vet inte om det ska vara bilder med eller så, men skriver bara text denna gången. 
Något jag älskar.. hrm.. bra fråga.. 
 
Är väl mestadels godis, mina kaniner, hundar, familjen, vännerna, måla, fota.. och chinchillorna som jag hämtar den 16e och 17e november lär jag väl älska också med tiden.
 
 
Dag 1 – Presentera mig själv - avklarad
Dag 2 – Dig och dina vänner i bilder - avklarad
Dag 3 – Kärlek - avklarad
Dag 4 – Husdjur - avklarad
Dag 5 – Min bästa vän - avklarad
Dag 6 – En ny bild på dig själv och 10 faktan - avklarad
Dag 7 – Mitt liv - avklarad
Dag 8 – I min handväska - avklarad
Dag 9 – Mina syskon - avklarad
Dag 10 – Min favorit i garderoben! - avklarad
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag - avklarad
Dag 12 – Mina rädslor - avklarad
Dag 13 – Något du älskar - avklarad
Dag 14 – Värsta dagen i mitt liv
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: