Victoria Hedelin

Djur- & naturfotograf

Dag 15 – Mitt favoritminne

Kategori: Vardag

Hrm.. favoritminne.. tror inte jag har något direkt, - känner att det blir väldigt mycket om Zorro, men jaja.. - förutom när jag skaffade min älskade Zorro..
 
Dag 1 – Presentera mig själv - avklarad
Dag 2 – Dig och dina vänner i bilder - avklarad
Dag 3 – Kärlek - avklarad
Dag 4 – Husdjur - avklarad
Dag 5 – Min bästa vän - avklarad
Dag 6 – En ny bild på dig själv och 10 faktan - avklarad
Dag 7 – Mitt liv - avklarad
Dag 8 – I min handväska - avklarad
Dag 9 – Mina syskon - avklarad
Dag 10 – Min favorit i garderoben! - avklarad
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag - avklarad
Dag 12 – Mina rädslor - avklarad
Dag 13 – Något du älskar - avklarad
Dag 14 – Värsta dagen i mitt liv - avklarad
Dag 15 – Mitt favoritminne - avklarad
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: