Victoria Hedelin

Djur- & naturfotograf

5 knattar

Kategori: Foto - Djur & Natur

Hehe, har ju glömt att uppdatera. Har inte haft någon direkt tid eller ork att uppdatera, ber om ursäkt. Men det var ju ändå inte så länge sedan som jag uppdaterade.. ;) kaninungarna har i alla fall kommit, de blir 1 vecka imorgon. Vet ju att många har längtat efter bilder, så här får ni några.
 
Ni får nöja er med att det står min uppfödarhemsida istället för bloggen på bilderna denna gången. Men jag är för lat för att fixa.. hoho. ;)
 
De är alltså födda den 23 augusti.. rasen heter Dvärgvädur, det blev 5 små knubbisar, varav 4 är rexar och 1 är satinrex.
 
Dvärgvädur Rex, Blå/Gul Japantecknad, ev Wienertecknad.


Dvärgvädur Rex, Blå/Gul Japantecknad, ev Wienertecknad.


Dvärgvädur Rex, Brun/Gul Japantecknad, ev Wienertecknad.


Dvärgvädur Satinrex, Svart/Gul Japantecknad, ev Wienertecknad.


Dvärgvädur Rex, Svart/Vit Zobeljapan.

Canon EOS 1100D & Canon EF-S 18-55mm III

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hej Victoria!

    Jag hittade till din tidigare blogg http://wiimsan.blogg.se/ genom en sida som pratade om bloggdesign. Och du hade fått hjälp i hur man delar upp så att varje inlägg hamnar för sig i en egen separat ruta. Du får jättegärna maila mig och berätta hur du gjorde :)

    Tacksam för svar!

    Mvh // Hanna

    Svar: Hej!Haha, det roliga är att jag inte kommer ihåg ;) Bloggen gjordes för 2 år sedan.

    Mvh
    vickphoto.blogg.se

    2012-09-02 | 15:01:17

Kommentera inlägget här: