Victoria Hedelin

Djur- & naturfotograf

Smurfens brallor

Kategori: Foto - Självporträtt

Hrm. Tänkte skriva lite information om mig.. säkert många som undrar hur gammal jag är, ser ut osv.. ;)

Jag som driver bloggen heter Victoria Hedelin. Den 12 februari år 1997 såg jag ljuset.. jag är alltså 15 år.
Mina största intressen går till djur, fotografering, webb- & bloggdesign och att måla. Jag äger själv 8 djur, varav 7 är kaniner och 1 är en guldhamster. Min familj har även 3 hundar, av rasen rottweiler.
 
Jag bor i en gul villa placerat någonstans i Västra Götalands län, tillsammans med mina föräldrar, storebror och djuren. 

När jag fotar så använder jag mig av min Canon EOS 1100D med objektiven Canon EF-S 18-55mm III och Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO, tidigare använde jag mig av mina föräldrars Nikon D40.
 
Bilden får bli rätt liten då den är i en sådan storlek.. men I don't think you mind it, do you? :3
~ Canon EOS 1100D & Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO.

Kommentarer

  • Maya ~ säger:

    Hur övertalar man sin pappa till att skaffa kanin? :3
    Haha..Cx

    Svar: Fråga om du får? :3
    vickphoto.blogg.se

    2012-08-12 | 19:58:17
    Bloggadress: http://tophorse.devote.se
  • Linnéa W säger:

    Riktigt söt & vacker var du :')

    Svar: Aw, tack :'3 <3
    vickphoto.blogg.se

    2012-08-12 | 21:36:58

Kommentera inlägget här: