Victoria Hedelin

Djur- & naturfotograf

Dag 1 – Presentera mig själv

Kategori: Vardag

Ja.. min älskade och kära bästa vän tvingade mig att göra det här. Så varför inte?
Det är dag ett idag då då, så.. berätta om mig själv. Hrm.. tror jag redan har gjort det lite smått? men kan väl göra det igen, ifall någon skulle ha missat.

Jag heter då Victoria Hedelin, med mellannamnen Louise och Sofia. Den 12 februari år 1997 såg jag ljuset och min familj, I guess. Jag bor i en gul villa tillsammans med min familj som består av en far på 41 år, mor på 39 år och storebror på 17 år.. samt våra 3 råttor (rottweiler såklart), och mina kära kaniner (som snart kommer bestå av 4st). Min bästa, närmsta och mest trogna vän är då Amanda, henne hittar ni på www.amandasandin.blogg.se, som har varit med mig i snart 2 hela år.
 
Vad finns det mer att säga?
 
---
 
Dag 1 – Presentera mig själv  - avklarad
Dag 2 – Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Kärlek
Dag 4 – Husdjur
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 7 – Mitt liv
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – Min favorit i garderoben!
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Något du älskar
Dag 14 – Värsta dagen i mitt liv
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag

Kommentarer

  • Amanda Sandin säger:

    Fucking awesome!

    Svar: Du är!
    vickphoto.blogg.se

    2012-10-11 | 19:45:31
    Bloggadress: http://amandasandin.blogg.se
  • LINNPLINN säger:

    Du är så fin. LA LA LA

    Svar: DU är!
    vickphoto.blogg.se

    2012-10-11 | 20:54:11
    Bloggadress: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: