Victoria Hedelin

Djur- & naturfotograf

Frågestund - svar #1

Kategori: Vardag

Med tanke på att jag fick rätt många från samma personer.. så kan jag likaväl svara på dom nu, haha. Tar nästa frågor i nytt inlägg.
 
(Julia's frågor)
1. Har du varit i Oslo?
- Nej, det har jag inte.. tror jag :3 men har varit i Norge, haha x3

2. Gillar du kantareller?
- Ohja, älskar kantareller. Samt champinjoner!

3. Vad tycker du om presidentvalet i USA, vem tycker du skall vinna, Obama eller Romney? Varför?
- Uhm, jadu. Skiter egentligen fullständigt i det xD

4. Har du någon kroppsdel du skäms för?
- Nja, kan jag väl inte direkt säga. 

5. Vad är du bäst på, att teckna eller att fotografera? (Din åsikt om det alltså)
- Teckna/måla, skulle jag nog vilja svara faktiskt. Är fortfarande "nybörjare" när det kommer till att fota, om man säger så. Har fortfarande mycket att lära mig, och jag tar det som det kommer. :)

6. Om du fick ha vilket djur du vill som husdjur, vad skulle det vara? (inklusive människor)
- Hrm.. snö leopard eller tiger! ♥

7. Vad låter roligast; Fisk eller människa?
- Fisk.

8. Har jag dålig humor?
- Ohja, du ska bara veta Julia ;)

9. Skulle du kunna tänka dig att/tror du på religonen "Det flygande spaghettimonstret"?
(http://sv.wikipedia.org/wiki/Det_flygande_spaghettimonstret)
- Ska jag vara ärlig.. jag vet inte ens vad det är, oavsett om jag läser texten eller inte, HAHA.

10. Hur såg du ut när du var i 5 årsåldern?
- Bra fråga.. frågade min mor. Hon skulle leta fram till imorrn, så lägger upp en bild i detta inlägget när hon hittat det ;)
 
(Linn's frågor)
11. Varför är du så sjukt snygg? 
- Bra fråga.. föddes så? hahaha! du är snygg själv Linn! D:
 
12. Tycker du om skaldjur? 
- Älskar skaldjur!
 
13. Vilket är ditt bästa sommarminne? 
- Hrm.. tror inte jag har något.

14. Picknick eller restaurang? 
- Resturang tror jag, men picknick skulle vara romantiskt i en solnedgång (aldrig varit på picknick, så kan inte svara exakt)

15. Har du besökt en plats långt bort som du kommer att besöka igen? 
- Hrm.. tror inte det. Bara varit i Norge, Danmark och Cypern.

16. Gillar du skolan? Motivera. 
- Gillar och gillar, beror väl på. Finns mycket att gilla och ogilla. Men jag gillar väl skolan, när det kommer till vänner. 

17. Vilken dag (inte datum, VECKODAG) föddes du? 
- Onsdaaaag, motha fucka!
 
18. Sminkar du dig varje dag? 
- Hehe.. faktiskt inte. Ibland är jag så jävla lat på mornarna att jag inte orkar (aa'
 
19. Gillar du opera? 
- Fuck no. It's ruining my ears.
 
20. Brukar du sjunga? 
- Ja, jämt.

21. Har du någon favoritpryl? 
- Inte vad jag vet.
 
22. Hur många nagellack äger du? 
- Hrm.. let's see.. 5, men använder bara 2 (svart och grön)

23. Varför bloggar du? Ta det inte negativt för jag ääälskar att kika förbi. ♥
- För att jag har så mycket i mina tankar osv, känner för att dela med mig av det via bilder och text.
 
Think that's all. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: